Friday, August 23, 2013

Dia ingat dia hensem

Baru lepas gaduh kecil kecilan dengan suami dayah sebab kebanyakkan gambar dia taknak senyum nampak gigi.. eeeEEeee dia ingat kalau dia ambik gambar muka asam keping tolak asam jawa tu dia nampak lebih hensem daripada biasa.. eeeEEeee menci tau..

Nampak macam dyh nih syok sendiri ambik gambar sebab senyum sensorang padahal dia lagi hover bergambar siap nak pakai spek hitam bagai.. huh..

Siyes bengkek giler hati ioll..

Mogok..!

TAKNAK ambik gambar ngan dia dah..

MOGOK!

orang lelaki pentingkan diri sendiri.

Okbai.

3 comments:

  1. Dah ada yg ikut dah. Dia pun nak muka jagger jugak masa bergambar... Bila kerang busuk menjeggerkan wajah dah macam tapir kena buasir hahaha... awak tu dah mmg orang kenal asyik menyeroginn jer (tersengih).

    ReplyDelete
  2. alahai sweetnye...hihih ^^

    trend ambil gambar makanan.. biasala tu.. kan :)
    jemput singgah baca entry terbaru..
    http://cartiecacloset.blogspot.com/2013/08/ambil-gambar-makanan-sebelum-makan.html

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.