Tuesday, August 6, 2013

menyusur downtown mencari tudung raya


cciiiiiisssss...rasa macam nak sentap hati ini masa nampak gambar nih kat henpon suami dayah saja belek gallery henpon dia nak tengok gambar apa yang ada.. tengok tengok..eh..eh.. ada muka masam saya!


Teringat perasaan masa nih.. nampak kan betapa dayah sedang masam muka sebab tak jumpa yang dayah nak..tudung raya.. dari pasaraya ke kaki lima kembali mencari di pasaraya akhirnya menyusur kaki lima.. dayah tak jumpa tudung yang berkenan dihati..


Tu yang masam muka yang amat tu..

Hikhik..

Ini kisah seminggu lepas.. :)

Kenangan raya nih..

Maka lepas fikir masak masak.. tanya kat suami dayah..mintak izin bagai.. maklumlah.. dia ambik gambar nak menyakat bini dia nih di malam raya kan.. tak sempat.. bini dia dah nampak..heehee.. alang alang up je la satu entry buat kenang kenangan...

:)

Kalau nkorang baca entry nih ertinya suami ioll approve la tu..heehee..

2 comments:

  1. " SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN "

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari raya Kakak Cantik.. maaf zahir & batin.. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.