Tuesday, September 17, 2013

Ada apa kat Ikea?

Dayah tak pernah pergi Ikea..

Setakat lalu sebelah memang dah puluh puluh kali..

Tiba tiba dayah nampak ada katalog Ikea kat dalam postbox.. hurmmm. .

Harus belek belek nih kan...

Sambil minum air panas panas..

Sssllluuurrrppppp. . Sedap..
Puas hati minum air panas nih..

Ok.. orang kampung ini nak belek belek katalog ikea itu..

:)

ByeBye..

4 comments:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    apa khabar hari ini

    ReplyDelete
  2. kalau nak beli perabot kat Ikea macam-macam ada kak, duit pun kena pelbagai lah haha...

    ReplyDelete
  3. moga berjumpa apa yang diinginkan.. ;)

    ReplyDelete
  4. Haiii..kali ke 4000 juta aku tukar blog..hahahaha..moga2 yang ni istiqomah..eh..btw, saya Hana Rizqa.. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.