Wednesday, October 9, 2013

bila anak panjat pokok

 
 
tengok gambar nih kat handphone tadi.. dayah teringat kenangan masa hari raya hari tu... kalau dayah tak silap nih kejadian hari raya ketiga nih... sesi mengunjugi rumah adik beradik mama dayah... syoknye la kat sini... laman rumah luas... budak budak puas hati lah boleh lari sana sini sinun.. nih.. yang mak mak macam dayah nih jenuh jerit.. "heiii jangan lari bahaya.. heiii heii heiii..." gitu..
 
tak cukup lari sana sini.. dia panjat pokok pulak.. memang menahan hati geram je dayah nih tau..
 
yelah.. takkan nak marah lebih lebih kan depan sedara mara... dah la jumpa setahun dua tiga kali je.. kang dayah marah marah tunjuk perangai ala ala mak tiri cinderalla kang mahu terkejut sedara mara dayah kang... naya.. haha.. maka kutahan saja hati yang geram ketika itu..
 
actually dayah lupa dah hal nih... bila tengok gambar nih...teringat balik kisah nih... *siap la hakim ibu cubit balik nanti.. haha.. mesti anak dayah heran tak bersebab dia bakal kena cubit... tapi hutang harus diselesaikan... apa ingat ptptn je ke yang tau kutip utang hah...?
 
hehehe...
 
p/s : bukan main lagi suami kita yer.. sehari dua nih update entry asyik nak menyakat jer kan... ggrr.. titew nak balas dendam... nanti lah...nantilah..nantilah... sobsobsob.. *antar titew umah mak titew..

3 comments:

  1. dh lama x nmpk dayah.. bz eh dayah? hehehe... ala.. anak lelaki kalau x panjat pokok bkn anak lelaki plak katanya.. hehehe ibu jgn marah2 eh

    ReplyDelete
  2. budak sekarang mana nak dapat panjat pokok kat hutan batu ni.. kena balik kampung baru dapat tunjuk lagak aksi ngeri tu.. hehehe. ;)

    itulah dayah.. baru ni muncul.. biasanya en. suami je hapdet kat sini..

    ReplyDelete
  3. Seronoknya dapat petik dan makan buah segar dari pokok. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.