Friday, October 18, 2013

bila tak dapat malam jumaat , gigit jari auuww

psst.. nko dah kawen..?
dah nikah..?
belum...?

takpe....
masih boleh baca cerita aku nih..
kalau nko rasa gatal nak baca la..
sila... teruskan..

mari dekat mari rapat..
baca sampai habis naaa...



MALAM SEMALAM..

aku sampai rumah lambat... jalan jammed secara tiba tiba..
entah apasal......

 bosan.. aku on handphone..
watsap bini kesayangan aku tu..tanya dia kat mana..
watsap bini kesayangan aku tu.. tanya dia nak makan apa..
*khamis ada pasar malam yang ada jual makanan yang bini aku suka..
*khamis malam jumaat dia tak payah masak pun takpe..hindari bau bau bawang nih..

lama.................

bini aku tak reply reply..

eh...

baru aku tergerak hati nak call.....
tetiba dia reply...
dengan gambar..


wahhh....

tayang skirt baru wooiii...
amboi....

cantiknya skirt....

tapi sebab malam jumaat punya pasal kan... aku reply..

"wah.....cantiknya isteri saya nih...natural beauty....comel je... eh.. skirt baru...."

ha...

Nampak tak...

?

yang aku watsap kat dia....
lain...
yang aku cakap dalam hati..
lain..

kahkahkah..
*boleh tak kalau bini aku lupa baca blog dia hari nih.. kahkahkah..

watsap watsap seterusnya tak payah la diceritakan...
penuh dengan cerita lucah je ......... :P

aku dah kawen ek... lucah dengan isteri dapat pahala wooo...
haha..

tak puas hati..? meh jumpa depan depan..!

dah... aku nak sambung cerita...
nkorang mesti nak tau ending kan..kan..kan...

jalan jammed....kaw kaw... bikin stress..

8.20pm kot baru aku sampai rumah...!
lebih dua jam aku sangkut dalam kereta...
tak boleh nak buat apa-apa..

sampai je rumah...

anak dengan bini aku dah habis baca yasin dah...

aku..?

dengan maghrib pun terlepas..!

frust woo... terlepas maghrib secara berjemaah pada malam jumaat..
walaupun bukan aku sengaja..
walaupun boleh ganti..
walaupun..
frust wooo..tak dapat nak jemaah sesama..
tak dapat baca yasin sesama..
frust wooo..
frust...

harap harap umur aku panjang la..
jumpa malam jumaat minggu depan..
dapat jemaah sesama keluarga tercinta ku ini..
aammeen..

*aku tau la malam lain pun boleh solat jemaah.. tapi malam lain tak boleh la buat title entry saspen

hahaha..

:P

3 comments:

  1. Pergh tajuknya...haha
    sayangilah isteri seadanya..kalau tak dapat solat jemaah sebab jam takpe jangan tak solat terus..better jemaah lagi banyak pahala.

    ReplyDelete
  2. saya dah kawen jadi leh baca la nasib baik tak de yang lucah terlampau.

    salam dr sy yang singgah bt pertama kalinye ke sini :)

    ReplyDelete
  3. hish... geram! mmg bikin saspen.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.