Thursday, October 31, 2013

bodek blogger terkenal.. erk..!

hahaha...

blog aku...suka hati aku lah kan...............

nak letak title apa.....................................

*banyak dotdot........................................moga moga takde orang sebok tegur.. :P


semalam aku dengan bini aku ke satu tempat menguruskan sesuatu...
menguruskan sesuatu ok... bukan menguruskan seseorang..

jadik bini aku masih maintain gemok... haha...

dan rasanya dalam proses jadik makin gemok....

semalam aku belanja dia makan semangkuk aiskrim wooo..
nak carik mood untuk dia...
aku nak dia update pasal silat..

aku rasa taktik aku menjadi...
sebab aku dah nampak entry dia kat draft..
huhu...!

rindu nak baca coretan bini sendiri...

bukan apa...

bila dia tulis...aku baca...ikut gaya aku sendiri la nak bunyi macam mana kan...
bila dia tak menulis... dia asyik bercakap cakap cakap cakap cakap je................
hahaha.... bingit tak ... kahkah...

*saper cakap dengar orang perempuan membebel tak bingit ha?

sayang macam mana sekali pun aku kat bini aku...............................................
kalau dia start membebel....................................................................................

aku rasa macam nak carik laci nobita nak undur balik masa..............................

bukan undur masa untuk elak jatuh cinta dengan dia..
tapi undur masa untuk tak buat apa yang dia  bebelkan... hehe..

nak share cerita...

ada sekali tu kan...
aku lepas mandi...campak towel basah atas katil.............

haha.. *nkorang takkan boleh imagine macam mana bisingnya bini aku membebel.

tapi aku berjaya perdayakan isteri aku wooo..

isteri : sayang...awak nih kenapa letak towel lembab kat katil abih la basah blablabla..

suami : eh manja.. kejap... mana bahagian basah tadi..? ni.. ala saya tak perasan terletak towel kat situ..

isteri: ha tahu pun... awak tahu tak kita nih kena sayang barang bla bla bla...

suami : yelah manja... isy... suami awak nih tak hargai barang... awak jangan buat macam suami awak nih.. awak kena hargai barang..hargai diri sendiri... lebih baik manja sekarang duduk relax.. bertenang.. jangan marah pasal hal towel sebab tak berbaloi... bukan manja yang letak towel basah kat katil kan tapi manja pulak nak kerut kerut dahi geram macam tu.. tak elok tu untuk kulit muka.. lagipun manja penat.. rehat .. jangan marah sangat.. kena hargai diri...

isteri aku ka terus senyap je lepas tu tau..

wakakakah... aku setiap kali teringat mesti bantai mengekek sensorang...

sampai sekarang..............kalau aku terletak towel atas katil...
bini aku senyap senyap je ambik towel tu sidai.......................

haha..

okbai...

*aku harap bini aku lupa nak baca blog hari nih..haha..

7 comments:

  1. Abis? Kamu ingat kenapa orang tua macam uncle ni berbelog hari hari?

    Sebab nak lari dari aunty bebel lah!!!

    Keji tak?

    Keh keh keh!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle.. kita tak panggil ni keji.. ni namanya dipanggil sebagai antara alternatif yang dilakukan oleh suami suami yg hot dalam menguruskan rumahtangga..supaya kekal bahagia.. heh heh..

      Delete
  2. hhahaha bijak betul uncle :) bestnyerr laki bini seorang blogger.. apa2 pun tahniah sbb dapat ' mendiamkan' isteri uncle kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Dah baca.. eeeEEeee. ....... geramnya la awak nih tau.... patut la bila saya amik towel sidai awak asyik sengih sengih je kan rupanya otak saya dah diperdayakan otak awak...

    Eeehhhh. .... saya nak cubit awak nanti.

    ReplyDelete
  4. So sweet lah bila coretan suami dan isteri dalam satu blog...hehheh nak ajar asben suh buat cengginilah...best yerrrrrrrrrr kak dayahhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. jap nak bygkan kak dayah membebel huhu...

    ReplyDelete
  6. hahhaha.. taktik menjadi :) memang smart lah

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.