Tuesday, October 8, 2013

bini aku tunjuk tanda 44hari..

Kejap tadi aku dengan bini aku yang sangat aku kasihi.. sayangi.. cintai.. rindui.. pi makan kat salah satu gerai MBSA .. dekat dekat dengan masjid shah alam tu ha.. niat hati nak belanja dia makan nasi ayam sebab dia suka sangat nasi ayam.. sekali bila sampai area situ dia pi usha gerai gerai sebelah menyebelah.. datang balik kat aku kata nak makan nasi berlauk..

Pulak.. aku ingat nak bagi dia rasa nasi ayam yang agak sedap kat tekak aku tu..

Dia nak nasi berlauk pulak..

Aku ikutkan je..

Walaupun dalam hati aku heran.. sebab selalu nasi ayam je yang jadik keutamaan dia..

Aku ambik lauk.. lebih kurang... order air.. duduk..
Bini aku masih dok ambik lauk lagi..
Tanpa kesabaran aku makan dulu..

Bila dia dah abih pilih..
Dia letak nasi..
Macam biasa. . . Dia mesti nak ambik gambar kat instagram dia takde follower tu..
Aku lantak kan aje.buat la apa awak nak manja....


Tu dia.. biasa lah.. rembat gambar dari instagram syok sendiri dia tu..

Bila aku belek belek gambar nih.. aku perasan sesuatu..

Eh.. bini aku ambik jering la.. biar betul...!
Bini aku mana reti makan jering jering nih..
Tekak jenis mengada..
Itu tak makan ini tak makan..

Hari nih dia ambik jering la..!

Termenung aku kejap..
Bini aku nih menunjukkan ciri ciri 44 hari ke apa nih..

Eh..eh..

Lambat pulak tu makan.. sikit sikit suap nasi dalam mulut tu..
Yang tak ble blah.. aku try ambik gambar candid dia..


Sempat pulak dia senyum kan..
Mungkinkah ini bakal jadik gambar 44 hari sebelum..?

Err..err..

Aku tak maksudkan gambar 44 hari sebelum jadik arwah tau..

Nkorang jangan salah faham pulak..

Aku syak 44 hari perangai sebelum dia carikan aku calon bini baru..
Kahkah..

Yelah.. tetiba bini aku buat perangai..

Makan jering..!

Nak kata aku salah bawak keluar bini..
Memang dia sorang je yang aku ada buat masa nih..

Isy..tak sabar tunggu berita baik 44 hari lagi..
Saper agaknya..

Heliza Helmi kah..?

Err..

Er..

4 comments:

  1. hahaha....perubahan yang ketara!
    hey cik blog dan kawan2!jemput singgah ke blog shida... a jualan tudung murah2 dan ada less dari 10% hingga 20% sempena aidiladha.... :D
    selain itu ada produk kecantikkan...jemput shopping....
    http://rashidahazran.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahaa. tergelak baca ni.. kak dayah tak makan jering ekkk ..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.