Monday, October 14, 2013

nak komplen RnR PLUS boleh tak?

 
 
singgah RnR makan.. perut encik yang memandu lapar...on the way nak balik KL dah...
dayah tak lalu nak makan...teman minum je sudah...pukul dua pagi nko... ^_^
 
anak tidur .. dalam kereta.... ditemani penjaga... maka boleh la ibu dengan ayah dia berlama
sikit lepak lepak tengok suasana keliling kat RnR Ulu Bernam nih...
 
sama jer rupanya... takde beza...
 
lalat tetap banyak... terbang sana sini..
 
tak kuasa dayah nak ambik gambar lalat berterbangan..
 
apa nak jadik la dengan PLUS nih kan...
 
dah la makanan jual semua makin lama makin tak sedap...
jalan raya memanjang rosak+repair+berlubang+repair+rosak balik
sesetengah tempat berdebu... mujur tingkap kereta bertutup..
bayangkan mereka yang memandu dengan tingkap terbuka... kesian tau..
 
tol bayar mahal mahal...
tapi servis... teruk...
 
huh...
 
entahlah..
 
hashtag : keluhan rakyat 
 

2 comments:

  1. Bab tu takpa lagi. Bab kesesakan bila musim perayaan tu yang tak bleh nak terima tu. Bayar tol mahal2, tapi sangkut berjam dekat highway.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.