Wednesday, October 9, 2013

ngeri, bila aku kena sampuk

malam tadi aku rasa seram sejuk..
menggigil satu badan...
sampai dalam perut rasa sejuk nya..

memang tak tahan..
TERMENUNG panjang aku fikir...
apa dah jadik dengan aku nih..?

kena sampuk...?
mungkin..!

dengan apa..? dengan siapa..? bagaimana...?

tanpa perlu fikir panjang....
aku rasa aku tahu dah jawapannya...
kenapa badan aku rasa sejuk sejuk sampai dalam perut...
dari  hujung rambut sampai hujung kaki...
dari dalam mulut masuk dalam perut...

aku syak...sebab nih..

semangkuk = 3scoop = rm14.90
budak gemok nih ajak aku makan aiskrim wei...
dia nak ajak aku gemok sama la tu kan..

kahkah...
:P

bajet sangat buat muka comel...
ada hati nak makan dua mangkuk aiskrim...


bini aku nih nampak je badan besar...
makan sikit dah kenyang..
makan sikit dah kenyang..
sejam dua lepas tu lapaq balik...
apa pun tak boleh...
tapi dah terkawen kan...
hadap kan je lah...

wakakakah... mampos bini aku tunjuk muka kelat nih..kahkah..
lantak..


yes...aku dapat candid tanpa dia sempat senyum..
haha..puas hati aku..

semalam aku cuba candid..dia sempat senyum kan..

bila aku belek belek gambar gambar semalam nih la aku jumpa satu gambar yang pelik sangat..
bukan nak kata apa lah... tapi lelaki dalam gambar tu nampak hensem lain macam...
aura hensem tu... boleh kata awie kalau tengok memang roger la mintak petua...

kejap ek aku share...


ha... tengok....

tengok mamat pakai baju merah tu...
nampak lain macam hensem kan...

aku pelik betul lah...
sepuluh kali jugak aku berulang tengok gambar tu...
senyum nampak gigi...? muka bahagia berseri seri....
eh... tak silap aku mamat tu bakal dapat calon isteri baru lebih kurang 44 hari lagi...
agaknya tu yang muka bahagia lain macam tu... kan..kan..

:P

yelah... mana ada lelaki nak tunjuk muka bahagia macam tu dengan bini yang dia dah nikahi selama bertahun-tahun... kan... nkorang tengok la muka laki laki nkorang.... ada buat muka bahagia macam tu... ha... terutamanya kakak aku... *kak nko tengok muka laki nko kak... muka ketat je memanjang..

kahkah..

 .
sedap... nko tengok la gambar tadi...
sampai pejam pejam mata aku mengunyah..
menikmati la katakan
bukan apa...

nanti kalau aku makan sambil bukak mata..
Nampak bini aku yang gemok tu...
potong la mood nak makan..
takot aku jadik gemok macam dia...
kahkahkah..

semalam aku nak gi ikea...nak carik gift..
tapi entah apa hal ikea tutup...
so bini aku ajak aku pusing pusing kat the curve..
jarang jarang dating kan....so aku ikutkan je...

*giler tak ikut permintaan dia...
malam esok malam jumaat ooOOoo...
haha... awal awal la bodek...
tak salah kan...

:P

tengah tengah jalan jalan dating berpegang tangan tu...
terserempak dengan outlet new zealand ice cream nih..

memang kebetulan sangat la...dah la bini aku asyik teringat ingat aiskrim nih..
sabtu lepas aku  ada bawak bini aku pi sunway..
first time try aiskrim sedap keluaran new zealand nih kat sana la..
kan ada NNFoodFest *yang ntah apa apa tu.. haha..
nko nak free food..sila tweet dulu..
lepas tu sekali tweet je...
betul punya ntah apa apa..
takpe lain kali aku buat entry mengutuk panjang sikit..

rupanya bini aku nih cantik lagi walaupun dah gemok kan.. haha.. haha.. aku kena bagi dia gemok lagi nih.. tak boleh jadik nih...
sekian... tak tau lah aku kenapa aku sudi bergambar macam nih...
sebab sayang bini aku la kan....

takkan sebab sayang bini nkorang pulak...

isy...

sesekali kena sampuk dengan permintaan isteri...takpe la kan..

err... aku kena sampuk sesekali ke hari hari eh..?
eh... kena buat kaji selidik nih kan..

3 comments:

  1. Amboiii.. makan sekerim x ajak pun... sob sob

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh.. part nak gemokkan lagi tu yang tak menahan.. ;)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.