Friday, November 1, 2013

blogger makan duit isteri

pperrgghhh...
title je dah menunjukkan seolah olah aku nih memang nak mencarik pasal kan..?

kahkahkah..
tak tau la kalau hanya dari tajuk je dah ada orang yang sakit hati..
memang dahsyat la aku nih kan..

al-maklumlah...sejak aku update entry bersuara lantang...
aku kan dah kena cop blogger jahat...
gitu.......

yang suka suki cop aku blogger jahat tu pun...
nkorang ingat nkorang baik ke..........?

nkorang sama je dengan aku....
aku ngutuk orang...
nkorang ngutuk aku...
sama kan...kan..kan...

hidup masyarakat melayu islam....
memang suka pindah pindahkan pahala kat orang..
haha..


aku ingat lagi..masa nih dah pukul dua pagi..kejadian bulan lepas kot..? entah aku cilok gambar sumer dari instagram bini aku yang takde follower tu..... haha..tetiba je bini aku kata nak belanja makan...sebab dia ada duit lebih... orang nak belanja.. takkan nak tolak kan......
aku tak berapa suka makan duit isteri nih..
bukan apa..
rasa duit tu tak sedap...
blueekk sangat...
aku pernah rasa masa kecik kecik dulu...
sampai dah tua*masih hensem la akan aku ingat..
jangan makan duit..
tak sedap..!

so.. aku decide nak makan kat mekdi..
yup...guna duit bini aku...

ala... duit bini aku....bukan duit bini nkorang...

yang penting bini aku redha...........

eh...berkat tau belanja suami makan..


budak hensem  yang mengantuk....

dia boleh tertidur macam tu je....

memula memang ingat nak take away...
 
tapi mengenangkan bukan sekali dua take away penyudahnya hakim tak makan..
dia dah mengantuk.. balik umah dia mandi memang dia terus nak tidur je..
memang dia buat tak kisah je kalau aku paksa makan pun..
ibu dia memang takkan paksa la anak dia bangun.... dia tak suka tengok anak dia merengek menangis berlinang air mata sedih...bagi ibu dia setakat bancuh susu segelas letak nestum dua sudu cukup anak dia tak lapar dah... lepas tu ibu dia pun sama.. mandi lepas tu tidur...

memang sama perangai anak ibu nih...

nanti penyudah aku jugak yang kena habiskan segala burger yang ada...

bukan tak boleh simpan masuk dalam peti ais...boleh sangat...
tapi bila ada makanan best...dengan bau bau wangi makanan tu...
sedar tak sedar je..
aku simpan semua dalam perut aku..bukan dalam peti ais...tak boleh tahan... haha..

maka... aku rasa baik berhenti...turun makan...

bukan nak kata apa lah...
bila aku tengok diri aku yang tengah pujuk anak aku bangun tidur tu...
aku ternampak muka seorang bapa hensem yang sangat penyayang...
aku sendiri terharu dengan diri aku... maka nkorang apatah lagi ye dak..?
mesti kagum tengok betapa seorang penyayang nya aku nih...
kahkah..

maka...aku rasa baik jugak kalau aku letak gambar nih... haha..

kalau bukan kita puji diri sendiri...siapa lagi nak puji kan...kan..


 okey....

anak aku dah bangun tidur...
dari dalam kereta aku dukung..
hehe..nampak tak burger kat tangan dia?
dia sedang makan...

bini aku memang dah bangun la...
dari kereta dia jalan sendiri..
berat la nak dukung.. isyyyy...

haha :P

realistik sikit...

kot iye pun aku nak tunjuk gagah bukan lah dengan mendukung bini aku..

ekekekekeke.. :P

*tak boleh bayang muka bini aku tahan geram kena sakat haha.. ~lalala~


lain macam berseri gambar nih kan...

ha....itu semua sebab ada muka aku la tu...

untung bini aku kawen ngan orang hensem macam aku nih kan..

baik hati pulak tu...

walaupun dia dah gemok...aku masih sayang...
aku masih cinta...

cuma kenkadang jer terpandang awek seksi...
bukan aku sengaja..
"ter" pandang kan...

"ter"

ok..

"ter'

kehkeh...


nah... nih la awek seksi yang aku selalu terpandang tu...
hehe..

sweet kan aku...

sweet kan..kan...

aku dah lama tahu aku sweet....

4 comments:

  1. tergelak baca entry ni sape bikin ? kdg confius ni entry kak dayah ke entry laki kak dayah hahahaha...

    ReplyDelete
  2. tak salah pong makan duit isteri, asalkan dia yang beri rela bukan paksa.

    ReplyDelete
  3. gelak aku baca entry nie....lawak ada makna......hihi

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.