Tuesday, November 5, 2013

jiwa blogger aku

Buat masa nih aku memang bukan berjiwa blogger..

Aku cuma seorang kekasih yang ada blog demi kekasih aku..

Boleh faham tak?


Setiap kali berblog..

Aku memang letak kekasih aku dalam hati dan minda ..
Itu sumber inspirasi aku.. dengan izin Allah..

Segalanya gurau senda.. bukan kutuk atau hina.

Maka setiap entry aku umpama aku bercerita dengan kekasih aku.

Aku tak tau la lelaki lain..suami lain..

Aku cuma tahu diri aku.

Walaupun kekasih dah jadik hak milik halal dunia akhirat..
Aku akan tetap mengorat dia..
Tetap jaga hati dia..
Mana yang termampu aku jaga..

Bukan jaga orang lain..
Jaga tulang rusuk aku..

Kan?

Oh maaf..hari nih takde entry mengusik bini aku..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.