Friday, March 14, 2014

Jerebu teruk. Tak pergi sekolah.

Cuaca panas. Jerebu. Mata pedih. Anak tekak pun jadik sakit. Perit.

Satu hari dayah mesti paksa hakim minum sekurang kurangnya 3 botol air mineral botol besar tu... yeah... definitely bukan jenama spritzer atau mana mana air yang dikeluarkan daripada taiping.. ahaks!

Selagi ada pilihan..selagi tu kita elak yang meragukan...gituh... ^_^

Okeh.. dayah bukan nak cerita pasal air mineral spritzer.. dah banyak dah blog yang cerita pasal punca air spritzer tu.. sila google.. heeee.. :)

Balik ke cerita asal...

Hari ni sekali lagi hakim tak pi sekolah minggu ini... badan dia macam nak demam...ibu dia dah gusar...hihi.. over kan dayah... heee ;)

Bawak dia pi klinik... balik klinik terus singgah servis kereta... berat hati rasa nak servis kereta proton nih.. aaisshhh.. rasa kedekut betul nak keluarkan duit tu... haha.. pakai kereta nak...! Servis taknak! Kan..kan...

Semua orang rasa macam tu tak..? Rasa terpaksa servis kereta.. huhu..

Minor servis... rasanya seratus lebih je.. sayang kereta nih... maka terpaksa terpaksa pun... dayah hantar gak la servis.. saja up entry.. bagi ingat sikit.. hihi...

Okeh.. lepas servis kereta ... kita pi cuci kereta pulak...

Bersambung..

;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.