Monday, May 5, 2014

Ku tewas

Gitu la title entry pasrah..

Memang sambil mengunyah pizza tu..
Mata dayah dok belek je ruangan bawah kat dalam pkns bangi tu.. huhu..

Jadi lepas makan.. dayah tarik la tangan hakim singgah singgah kejap la "kononnya"  haha.. walaupun dah pasti dah hakikat masa tu.. mesti terbeli jugak kang....

Billion nih memang pasaraya yang dayah dah kenal pasti sejak zaman sekolah menengah lagi... harga barangan yang dijual semua mesra poket... hihi ayat feveret bff dayah la tu.. dah jadik mak mak ni berbelanja harus yang mesra poket sajo... hikhik..

Puas hati la..dayah beli 3 helai tshirt dengan sepasang baju tidur hakim dan jumlah keseluruhan 60 hengget lebih.. tshirt yang cantik..kualiti yang baik.. memang berbaloi baloi.. kalau tak mengenangkan takut kena bebel ngan suami dayah.. hehe.. memang dayah rasa dayah nak memborong lagi... heeee tapi siyes tak sanggup nak dengar suami dayah bebel.. beli benda yang tak perlu sebenarnya.. hehe biasa lah perempuan kan kan kan..

Walaupun dah ada segala keperluan kan.. pantang nampak perkataan sale.. tetiba rasa segala kain baju kat umah tak cukup lah..dah kecik la..dah sendat la.. dalam otak tu asyik pikir.. murah murah.. rugi aku tak beli nih Ngahahahaha.. kalau dikenang memang ngeng! Ntah apa yang ruginya tak tau la kan..hihi..

Beringat ingat la dayah membeli tadi..

Nih dalam nak up cerita pun..masih dok cakap dalam hati.. rugi tak beli lebih sikit tadi.... memang sesuatu betul lah.. pasaraya, jualan murah dan perempuan. Huhu..

Dah selesai beli.. baru ingat misi mencari tiket wayang... haha.. dan ngam ngam beli.. suami dayah telefon... adehhhh..

Bersambung.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.