Thursday, December 4, 2014

Ayam penyet shah alam

Dah bulan 12.
Akhir tahun 2014.

Maybe ni kali akhir kami sekeluarga makan kat ayam penyet ni untuk tahun nih..ada rezeki tahun 2015 nanti datang lagi..insyaAllah..

Sambal kat sini sedap.
Bergedil pun sedap.
Walaupun agak jauh kat shah alam sana.. boleh dikatakan setiap bulan mesti ada walaupun sekali kami sekeluarga pi makan kat sana. Area padang jawa. Rasanya masyarakat shah alam memang tau la kat mana kedai ayam penyet ni..

Bagi dayah kedudukan kedai ni macam tak strategik. Ceruk dalam kawasan kampung. Tapi setiap kali pergi...penuh..!
Rezeki Allah dah tentukan.. tempat tersorok pun boleh jadi punca rezeki juga...kan... pulak makanan sedap.. memang rekomen atas rekomen atas rekomen.. makin femes la kedai ni..

Okeh..tu je nak cerita..

Sesaja feeling nak hapdet blog..

Mulai tahun 2015 nanti..

Dayah taknak jadik blogger dah..
Dayah cuma nak jadi seseorang yang ada blog.Tempat untuk kongsi cerita.Tempat untuk bercerita.Siap boleh letak gambar. Untuk kenangan di hari tua..heheh..

Okbai ♥