Thursday, May 21, 2015

suami garu tapak kaki, bukan kisah malam jumaat

haaaaa... panjang title entry aku dengan tajuk yang cukup jelas , ini bukan entry malam jumaat tapi ini entry lepas geram.. entry lepas geram sorang sorang.. dan semua orang yang sudi baca sampai habis dipersilakan baca... mintak mintak nkorang yang baca pun bakal rasa geram dengan entry garu tapak kaki nih..

kisahnya...

aku nak hapdet entry.. tapi aku tak pandai nak masuk gambar banyak banyak.... aku pandai hapdet satu gambar jer... aku hapdet pakai telefon pintar mampu milik jadik aku tak berapa reti sangat.. setakat pakai apps blogger android tu senang tapi tu lah..dapat masuk satu gambar je lah kan.. maka aku mintak la tolong kat laki aku macam biasa.. dan laki aku kata kejap lagi dia tolong upload gambar,dia nak makan dulu.

lepas makan..

laki aku kata lepas dia balik gym lah.. nanti lepas dia balik gym dia tolong aku upload gambar..

lepas balik gym..

laki aku kata dia solat isyak dulu lepas tu nak makan lepas makan dia upload kan gambar untuk aku..

sudahnya....akhirnya...

dia dah kenyang baiiikkkk punya.. dia kata dia mengantuk sangat esok lah dia tolong upload kan untuk aku gambar gambar tu.... hhuuwwaaaaahhh takkan nko nak bantah laki nko kan..? maka aku pun redha la tutup lampu standby nak tidur...

BoLEh PULAK 

boleh pulak laki aku bukak tepon canggih dia dan mula belek belek fb.. watsap watsap EEEEEE nko takkan paham perasaan seorang isteri kalau nko bukan isteri..bukan lah nko nak marah atau memaksa laki nko upload kan gambar tu sangat... yup bukan hal urgent kan... tapi kalau dah penat tu dah kata mengantuk tu jom tidur la kan... nih sempat pulak laki aku dok belek tepon tu kan... harus lah aku sentap dalam dada pasal aku mintak tolong upload gambar kena tungu esok.. kawan kawan dia watsap watsap kat henpon tu boleh pulak laju je balas.. memang dua perkara yang jauh berbeza tapi naluri wanita nko akan berkata kata "yelah....kawan tu lagi penting dari tolong isteri"

errr... kenkadang naluri kewanitaan tu punya feel boleh terkeluar jugak kat mulut.. dan ia dipanggil adegan merajuk dengan suami diatas katil dalam gelap berteman lampu malap daripada skrin henpon suami nko.. haaa gituh...

boleh tak..?

boleh tak....? 

tengah tengah merajuk buat buat suara sayu lagi sedih tu.. laki aku pi bantai geletek tapak kaki aku... ppppfffffttttttttt 

tapi aku tak boleh nak gelak...! pasal aku tengah merajuk kan... menggigil aku tahan gelak...! geram betul lah dengan laki aku nih tau...! dah tua tua nih lain macam cara memujuk... geletek tapak kaki aku...! yeah.. tak sampai satu minit pun aku dah tergelak pasal geli... kena pujuk dengan suami kan apa cara yang suami kon guna tak kisah sangat.. yang penting dia nak memujuk...  walaupun pujukan daripada suami itu datang dengan cara yang tak terduga..

dah hilang merajuk aku...aku sengeh sorang sorang pulak... aku rasa aku patut tulis kat blog aku nih.. kenangan manis suami isteri cenggini... next time aku rindu rindu kat laki aku bila dia pi kerja ke..pi gym ke.. pi silat ke.. pi nikah satu lagi ke... boleh la aku baca balik koleksi pengalaman manis cenggini kan..

ok... tu je lah aku nak cerita..

hidup rumahtangga cenggini lah.. setiap orang kisahnya tak sama.. dan ini antara kisah yang berlaku dalam hidup aku...

kbai ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.