Wednesday, August 12, 2015

Tengok tak cerita pengantin gila?

Hari ahad hari tu.. best giler cerita tu.. santai je... aku rasa dah lama tak tengok cerita yang best cam tu.. kalau nkorang terlepas.. pi lah carik balik kat tonton.com.my yer heheh..



Sambil tengok cerita tu..sambil habis kan carrot cake.. carrot cake secret recipe sedap.. selain carrot cake aku suka brownies kat secret recipe tu.. super sedap..! Kan..?
Cenggini lah hari ahad aku biasanya... lepak lepak umah tengok tv sambil anak aku depan mata.. boleh je aku nak suruh dia pi main dalam bilik..

entahlah..

aku lebih suka nampak anak aku tu depan mata... biarlah mainan dia bersepah kat depan.. mainan boleh kemas.. sementara anak aku masih kecik nih je aku rasa masa yang ada untuk hadap dia depan mata.. tak lama je lagi anak aku akan ada dunia dia sendiri.. masa tu aku tentu tak dapat nak tengok dia selalu.. huwahhh.. kalau ikutkan hati..walaupun anak aku kelak dah ada anak isteri...aku nak dia dok serumah ngan aku jugak... heheh.. cam keji pulak aku rasa tamak kasih sayang anak aku..hikhik..


Dan dah kenapa lahhhh tetiba aku citer pasal anak pulak nih kan..? Okey lah.. babai!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.