Saturday, October 24, 2015

Senang punya mee goreng

Ya...itu lah dia nya... senang punya mee goreng.. dengan kewujudan sos mee goreng yang dijual berlambak kat pasaraya tu haaaa...senang aku buat mee goreng sekarang.. lebih cepat dan mudah dan yang paling penting sedap..!

Hikhik..



Breakfast pagi nih buat mee goreng, bancuh milo.. kenyang sampai tengahari insyaAllah.. tengahari aku belum pikir lagi nak masak apa.. harus pukul dua tiga baru aku mula masak.. mee goreng ada banyak.. takpe.. kan kan kan.. malas malas sangat kang aku goreng je ayam.. top up kat mee..huhu..

Aku rasa kenkadang surirumah cam aku nih memang boleh hilang idea nak masak apa..dan sampai satu satu masa tu kadang rasa macam "penatnyaaaa" masak... cuma yang akan buat penat dan segala keluh kesah tu hilang bila tengok apa yang dimasak habis licin..! Heheh ^_^ terasa lah dihargai gituh..

Ok.. last lepas makan nih aku nak teman anak aku hafal bahasa arab... minggu depan periksa kan.. patut minggu lepas dah settle tapi minggu lepas direct sekolah tutup dari senin sampai khamis sebab jerebu..huhu..

Ok..babai..!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.