Friday, February 26, 2016

gebuk kucing hakim

gebuk.

kucing jantan nih kak jie yang bagi...mekasih kak jie.. ^_^
panjang kisah kucing nih... dan sangat malas aku nak taip cerita.. hahah.. tak tau la bila bila kalau aku rajin aku hapdet lahhhhh entry ini... hikhik..

buat masa ini... nahhhh saja lah aku nak tepek sikit gambar kucing kesayangan hakim nih..  seekor kucing yang over manja... lepas tu apa orang makan semua dia nak... sampai sayur pun dia nak... aku geram je ngan kucing nih... hahah.. memang aku selalu lenyek lenyek kucing nih... 


dah beberapa kali jugak bawak gebuk nih jalan jalan naik kereta.... okey lah kucing gemok ni sangat behave dalam kereta.. tak buat perangai.. tak nakal... habis habis dia lepak kat speaker tu tengok luar... aku takde la bawak jalan jauh jauh... selalu pi umah mama yang lebih kuran lima belas minit naik kereta... atau pergi kedai dekat dekat... tak pernah terfikir lagi nak bawak kucing gemok nih jalan jauh jauh... 

setakat nih kucing nih memang perasan dia adalah ahli keluarga... tidur malam malam tu pun nak selit selit atas katil..selalu aku humban kan je :P pasal dia bukan kucing aku... kucing anak aku kan... kekekeke... habis kejam statement... hahah...


ok..

tu je lah nak cerita pasal gebuk...

bye!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.