Wednesday, February 24, 2016

makan luar

makan luar nih boleh bawak banyakkkk maksud tapi untuk aku apa yang aku nak cerita tak ada maksud tersurat atau tersirat... semua terang terang lagi nyata ehhhh aku bawak anak aku makan kat luar sebab aku malas nak masak... ahahahah boleh gitu..? boleh lah.... siyes aku malas nau nak masak.... letih sangat rasa nak masak.... 

kat area umah aku ada satu kedai makan yang segala lauk pauk nya sedap sedap belaka cuma terus terang cakap harga nya agak mahal sikit kalau nak banding ngan kedai lain... tapi untuk aku lah sebab sedap maka aku puas hati walaupun bayar sedikit lebih... selalu jugak aku datang makan kat sini walaupun aku dah tau harganya yang sedikit menyakitkan hati kekekeke tapi sumpah segala lauk pauk kat sini sedap dan air pun tak mengecewakan... bonus sangat sebab kedai nih dekat sangat ngan umah aku..... so........ walaupun agak mahal aku datang sini jugak... ahahaha nampak tak berapa kali aku ulang suara makan kat sini agak mahal sebab siyes memang mahal tapi sedap...

sebenarnya pun aku puas hati sebab sedap tapi tak berapa berani nak rekemen kat orang...
^_^


balik daripada makan tu hakim ajak singgah beli cheese tart dengan chocolate ball.. haaaa aku pi beli je lah kejap... cheese tart dengan chocolate ball ni boleh kata setiap minggu... kadang dua minggu sekali mesti beli... sebab sedap..! beli kat king`s confectionery... rasa semua outlet pun ada nih..



aku baru habis settlekan hal kain baju... all out punya kemas sampai hanger hanger pun aku lap... heheh... so penat sangattttt rasa tapi of course la happy dan puas hati bila tengok benda yang kemas kemas nih kan..?

ok lah...

babai..!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.