Tuesday, March 15, 2016

makan sate dan potong rambut

mari mulakan entry ini dengan seketul gambar selfie aku dengan anak bujang aku ehhh..


diikuti dengan gambar selfie satu keluarga sebab masa aku selfie dengan anak aku tadi tu aku tak ajak suami aku selfie sama.. lepas tu aku tengok muka suami aku macam sedih je sebab isteri dia taknak amik gambar dengan dia... hehe..

*aku tipu :P actually suami aku tak kisah pun ahahah..


nih yang sebenarnya.. baik anak baik suami semua sebok dengan gajet.. eehhh bengang je aku nengok maka aku buat buat merajuk lepas tu tips senang nak  pujuk aku ialah ajak ambik gambar kenangan... gituh.... lepas tu diorang sambung balik ngadap gajet.. aku pun sambung balik bengang... hikhik..


tengok ehhhh.. makanan dah sampai pun depa dok leka jugakkkk dengan gajet... tapi sebab aku lapar maka aku pun lantakkan di situ.. biar aku makan sorang sorang.. kekekeke.. lagipun diorang nih keluar bukan sebab nak makan pun... diorang sebenarnya nak potong rambut.. aku yang gatal gatal nak ikut... lepas tu gatal gatal lapar padahal dah lewat malam jugak nih.. mujur sebelah kedai potong rambut nih ada kedai makan.. ada pulak sate... haaaaa memang kalah la aku dengan makanan feveret aku nih... betul betul aku makan dulu tak tunggu diorang pun.. dah separuh aku makan sorang baru diorang perasan ehh sate dah sampai ehh nak sikit ehhh eehhh eehhhhh... ^_^


pelanggan terakhir.

setiap kali tengok anak aku potong rambut... mesti aku teringat kenangan kali pertama bawak dia potong rambut.. huhu... yang malas nya bila aku throwback throwback flashback flashback kenangan dengan anak aku nih.. aku cepat rasa sedih dan sebak.. terharu semua ada lah... dan aku rasa cuma mak mak je lah kot yang paham apa aku rasa...


sekarang nih tengah musim minyak rambut pomanade ke promonade iiissyy entahlah tak ingat aku apa nama minyak rambut tu lepas tu rambut semua sikat tepi ala ala eighties... tengok ayah dia style macam tu dia pun nak ikut jugakkkk..

ikut aku suruh potong pendek 1mm je senang dua tiga bulan lagi baru rambut tu panjang baru la potong lagi... jimatttt bajet ahahahah... biasalah kan.. mak mak macam aku nih prihatin... mana mana perbelanjaan yang tak perlu tu yang boleh dijimat tu kita jimat lah... 

ye dak?

oklah.. sekian..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.