Friday, April 8, 2016

pulau pangkor, part 5-check out, nipah bay villa

balik dari pantai, terus kitorang siap siap... mujur baju dah kering masa lepak lepak tu... jadi senang aku kemas masuk plastik... takdelah berat beg... baju nak pakai balik semua memang aku dah standby kan dari malam tadi..

sementara suami dengan anak aku tu siap mandi, aku kemas la apa yang patut... tepat pukul 12.05pm kitorang keluar bilik... turun bawak pi check out...


kat sini lah kami stay... disebabkan aku sangat puas hati dengan bilik bajet yang aku stay... so aku tak ragu ragu untuk rekomen kat orang lain.. actually aku ada jugak survey review orang lain.. ada jugak yang tak happy tinggal kat sini... so ku ingatkan di sini tak semestinya pengalaman aku manis , pengalaman nkorang pun akan manis... ok? tapi serius cakap, aku happy stay kat sini dan jika ada rezeki ke pangkor aku akan stay kat sini lagi.. insyaAllah..


sedikit maklumat yang aku ambil untuk kegunaan masa depan.. heheh.. untuk nkorang juga kot kot rasa ada apa nak tanya pasal pangkor tu... call je lah nombor kat kad tu... masa aku nak check out adik adik yang kat kaunter tu semua jenis ramah..baik baik..



panas giler time nih... gigih jugak nak ambik gambar sebelum gerak balik...  serius rasa berat hati.. maybe untuk sesetengah orang pulau pangkor tu kosong takde apa... nope... pangkor have a great things to offer... cuma nko sendiri kena pandai adjust aktiviti nak buat apa... memang takde bangunan tinggi mencakar langit... yang ada ketenangan, udara segar... memang itu yang aku perlukan untuk rehat kan..? 

asalkan bercuti dengan orang yang kita sayang.... dapat luangkan masa yang berkualiti... definitely a sweet memories to me.. thank you so much sayang.. for this.


masa untuk pulangkan balik motor ialah pukul 3pm.. so ada banyak masa lagi... sempat kitorang pusing pusing pulau kejap... singgah singgah amik gambar.. pergi tempat bersejarah... hoho...  nko tau tak kat pulau pangkor tu rupanya ada tinggalan sejarah zaman dulu kala...? ada kota belanda dan ada batu bersurat...

haa... nanti lah aku cerita..

byebye!

bersambung................



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.