Saturday, April 16, 2016

sebelum ikut pergi silat

dua tiga hari lepas suami aku kata lepas maghrib dia nak pi berlatih silat... kalau nak ikut siap siap awal... dan aku pun mesyuarat la dengan anak aku nak ikut tak ayah pi silat... ayah kata nak training dengan cikgu pidot.... masa tu anak aku tengok muka aku,aku tengok muka anak aku. anak aku kata ikut ibu. aku kata ikut anak la. hahah.. bukan apa, hari rabu...masing masing penat hal seklah, hal kerja lepas tu esok pagi nak bangun awal lagi.. kalau dah ikut silat tu kang balik mau pukul dua pagi...

aku ajak anak aku dinner kat luar, nak masak pun rasa letihhhh sangat....


amik gambar satu buat kenangan. boleh kan? nampak sangat muka letih aku... lepas maghrib je terus ajak anak aku pi makan... masa nih tak decide lagi nak ikut atau tak... sambil makan sambil bincang sambil sembang.. suami aku pulak masih kat tempat kerja... ada banyakkkk lagi masa untuk kitorang pikir nak ikut atau tak... biasanya kalau maghrib suami aku masih kat tempat kerja... memang lepas isyak la baru dia gerak pi tempat silat heheh.. kitorang dah pahammmm sangat dah jadual masa tu..


dah kenyang makan... sempat lagi aku dengan anak aku pi car wash cuci kereta... ahahahah... kedai makan + car wash nih semua kat area rumah aku je... tak la jauh mana pun... nak buat keputusan ikut ke tak ikut ke tak ikut ke tak.... huhu...


lepas cuci kereta aku pi isi petrol pulak..... heheh... masa nih dah buat keputusan dah... kitorang nak ikut lah.... antara sebab nak ikut ialah sebab.......... anak aku kata rindu pulak kat ayah... selalu ayah pergi kerja hakim tidur.. ayah balik hakim dah tidur... sobsobsob... touching sungguh perasaan aku dengar anak aku cakap macam tu..

lepas tu aku pun fikir..

aku rasa aku pun rindu kat suami aku... ok lah.. kita ikut lah..! walaupun jadik tukang pacak je tepi gelanggang.... ikut lah.. ikut lah... ikut lah.... perhati suami aku dari jauh pun takpe... gituh....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.