Saturday, May 14, 2016

berdua tak bermakna ibu tunggal


ahad lepas... aku dengan anak aku pergi shah alam... semata-mata demi ayam penyet... ^_^ berdua je aku pi dengan anak aku.... alhamdulillah aku makin pandai berdikari... banyak sangat benda aku buat berdua je dengan anak aku kebelakangan nih.. sampai pernah sorang kawan watsap aku tanya aku dah jadik ibu tunggal ke sebab sekarang cuma selalu berdua je dengan hakim....huhu..

tak tau nak cerita macam mana... salah cerita nanti orang salah faham..

maklumlah...suami aku busy dengan urusan dia... siang kerja... malam dia pergi gym.... kalau tak pergi gym dia ada aktiviti silat... macam sekarang.... pukul dua pagi aku menaip nih... suami aku tak balik lagi... ^_^ biasanya kalau dah habis silat tu...dia akan lepak sembang dengan kawan kawan dia sampai pukul entah berapa aku tak sure sebab biasanya paling last aku dapat tahan mata pun lebih kurang tiga pagi... lepas tu aku mesti tertidur jugak.. ^_^  kalau dah suami aku sampai rumah lepas tiga pagi... memang hari ahad tu dia akan tidur je lah.... lepas tu kebelakangan nih pulak aku tengok anak murid silat dia selalu nak datang mandi kolam..hurm..

takpelah...aku mengalah...

suami aku busy dengan urusan gym+aktiviti silat,takpelah aku pandai pandai sendiri bawak diri.. jauh dalam hati aku memang terasa... tapi nak buat macam mana... maybe aku bukan isteri yang baik sebab tu suami aku lebih suka habiskan masa dengan orang luar macam tu... ^_^

disebabkan itu lah aku gigih sendiri sendiri je dengan anak aku pi jalan jalan sampai shah alam tu.. dah lama sangat tak makan ayam penyet tu... teringat sangat sangat... alhamdulillah perjalanan lebih sejam tu berbaloi sangat sebab dapat jugak makan ayam penyet tu siap tapau lagi untuk suami aku yang tidur kat umah.... heeeee  ^_^ cuma lambat la dia makan sebab lepas makan tu anak aku ajak pusing pusing shah alam, tak tau nak pi mana aku bawak dia tengok rumah 4 musim kat bukit cerakah, atau sekarang dikenali sebagai bukit cahaya seri alam kalau tak silap aku lah.. 

nanti aku nak rajinkan diri cerita pasal rumah 4 musim tu..insyaAllah..

ingat nak pom pang pom pang hapdet blog.. tetiba perasaan sedih datang... kacau betul lah...!

entahlah... kadang kadang aku risau jugak, aku kongsi cerita tapi takde apa apa dalam hati... nanti nkorang yang baca pulak salah faham pandai pandai buat kesimpulan sendiri...huhu..

so.....

ok lah..bye..!

p/s: aku mula rasa macam...yelah...macam ibu tunggal...hurmmm...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.