Thursday, May 5, 2016

terjah jualan murah staedtler!


tadi member aku watsap, bagitau pasal hal nih... aku dah berjoget joget dalam hati tak sabar sabar nak pergi ahahahah... betul betul pucuk dicita ulam mendatang , bagai orang mengantuk disorong bantal bila ku lihat ada jualan murah alat tulis nih.. 

baru semalam je aku cakap kat anak aku nak pi beli pensil dengan gam untuk dia sebab dah habis stok... betul betul rezeki nih... memang tidak la ku lepaskan peluang untuk terjah jualan murah macam nih... pulak tu dekattttt sangat dengan rumah aku...huhu..


ikut hati yang tamak aku memang nak borong banyak banyak..... heheh tapi cukup dah kot pengalaman aku dengan tahun tahun yang lepas..bab membeli keperluan sekolah anak nih aku dah grad with flying colours kekekekeke feeling sangat acik dayah ooiiii hahaha tapi serius weihhh sebelum sebelum nih aku memang tamak haloba bila masuk bab beli barang sekolah anak aku... tahun tahun lepas lah... 

entahlah... maybe sebab aku taknak anak aku pergi sekolah dengan kelengkapan yang tak cukup.. so ku risau berlebihan maka ku beli berlebihan end up akhir tahun banyakkkkk barang tak habis guna.. tahun nih aku start beringat bila membeli.... sebab tu walaupun harga kotak pensel tu memang jauh murah dari harga asal... tapi aku tau sekotak tu cukup untuk anak aku pakai hingga dua tiga bulan.. 

sebenarnya banyak yang aku dah pegang lepas tu letak balik..pegang yang ni letak balik.. pegang yang tu letak balik... orang perempuan weiihhh dengan jualan murah... dia punya nafsu memang susah nak kawal wwoooiiihhhh... kalau lahhhh nko boleh paham perasaan aku... ahahahah..

but i did it..! aku berjaya letak balik semua yang aku tak perlukan... heheh...

kembang lubang hidung bangga dengan diri sendiri...kekekeke...


kat perkarangan parking tu ada pulakkkk jualan murah buku... takde la banyak sangat pilihan macam kat pesta buku tu... bagus bagus bagus kurang sikit duit aku keluar ahahahah yelah aku nih hantu buku weihhhh... dalam takde pilihan tu 6 biji jugak buku aku beli... heheh.. takpelah.. membaca jambatan ilmu kan...?

sekian,secebis kenangan antara aku dengan anak aku...

bye!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.