Friday, May 6, 2016

terjebak jugak..aidijuma..!



dah lamaaaaaaaa sangat aku tak beli tudung baru... sebab aku sangat insaf aku dah ada banyak tudung jadi aku takmau tamak dan ikut hawa nafsu dengan beli beli beli... pakai nya baru sekali lepas tu letak tepi kekekekekeke.... serius aku risau dengan diri aku yang dah mula lupa diri so aku kuatkan semangat setiap kali nampak jualan tudung murah setiap kali nampak tudung cantik... jangan pandang lagi dah... jangan tengok...jangan terperdaya... jangan terpengaruh...! hah...! begitu kuat semangat aku.. beberapa bulan jugak aku berjaya untuk tidak beli apa apa.. heheh..

kali nih tertewas..!

heheh... entahlah... aku tengok tudung nih cantik cantik.... lepas tu aku rasa macam takpe kot aku beli untuk diri sendiri... aidijuma white label nih rm12.90 je sehelai... lepas tu kualiti kain ok sangat sangat tahan lama... aku rasa berbaloi beli... huhu...

maka terbeli jugakkkk la akhirnya..

terjebak jugak.... 


cantik cantik kan...? aku beli online... kelmarin parcel sampai... semalam jugak aku dah pakai... tak sabar sabar weihhhh... satu set ada 10 helai.. memula aku ingat nak share la ngan member aku... sorang lima helai sekali parcel sampai aku tengok semua cantik cantik...rambang mata ku hahaha terus aku cakap kat member ku tak jadi lahhh nak share... mujur lah dia manusia yang sangat senang dibawa berunding ahahaha sebenarnya perasaan bersalah tu ada tapi dah tudung yang dia berkenan sama dengan tudung yang aku berkenan... achaner.....

takpe... bila bila masa emergency dia boleh amik tudung aku hehehe... 

orang perempuan..... apa pun boleh kongsi.. kecuali suami... hahah :P  ye dak?

oklah..tu jer nak sembang... lepas gian nak mengarut kat blog hikhik....

byebye..!

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.